X
تبلیغات
رایتل

مدیریت کار و خانواده

شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396


نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


یک شخص که ادعای مدیریت تعداد زیادی پرسنل در محل کار خود را دارد به شدت از مدیریت رابطه با خانواده و همسر ناتوان است، چرا؟

همه شان نزد ما می نشینند و در ابتدای جلسه مشاوره می گویند: من که الان اینجام چند صد نفر زیر دستم هستند و خودم مشاوره می دهم! اما از مشکلات خانه و همسر در تعجبم

و باقی ماجرا...

با یه نگاه ساده می بینیم که ببشتر وقت خودمان را در محل کار می گذرونیم.

نکته جالب اینکه آمادگی خاصی در خود می بینیم برای انعطاف پذیری با پرسنل و حل مشکلات آنها؛

اما در منزل نه تنها انعطافی نیست بلکه تلفن همراه، مقابل تلویزیون نشستن، دستور دادن، سرزنشی برخورد کردن، مقصر دانستن، به خود نرسیدن، جای آن همه ویژگی های مدیریت در محل کار را پر می کند.

لطفا همان استعدادها را به منزل بیاورید:

-         تغییر در اغلب اوقات ضرورت دارد به طوری که ما را سر حال نگه می دارد.

-         همان طور که در محل کار از نیازها حرف می زنید در منزل هم ضروری است فکر کنید قرار نیست متوقع باشید ذهنتان را بخوانیم بلکه باید از نیازهایتان حرف بزنید.

-         زل زدن به تلویزیون به عنوان اعتراض چیزی را عوض نمی کند، همان طور که در محیط کار یاد دارید حال و هوای پرسنل را عوض کنید از همان فن در منزل استفاده کنید.

-         شما که در مدیریت موفق به نظر می رسید، بدانید که در منزل هم کلمه ها اثر خاص خود را دارد اگر در محل کار خوب سخن می گویید در منزل هم قبل از بیان نکته ای به اثر کلمه ها بیندیشید.

-         شاید در محل کار دستوری صحبت کنید اما در منزل نه تنها کاربردی ندارد که جای آن را گوش دادن، نگاه رو در رو و بیان خواسته ها و احساسات پر می کند.

پذیرش کلینیک: 02177249607

مشاوره تلفنی:9092301285

نشانی ما: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از میدان صدم- ساختمان پزشکان نگین طبقه 5 واحد 20

 

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
پست الکترونیکی :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد

ابزار وبمستر

ابزار هدایت به بالای صفحه