کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

تمرینی برای آرامش و تمرکز ذهنی

میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


شما همراهان همیشگی کلینیک می توانید فایل صوتی آموزشی همین برنامه را  با کلیک روی عبارت زیر دانلود کنید:

توجه ذهنی


موسیقی و روانشناسی را با ما تجربه کنید

در رابطه زناشویی چطور گفتگو کنیم؟


نوشته: میرموسوی(موسس و مشاور کلینیک)


- در گفتگوی خوب، قرار نیست حس کنید که از مواضع خود مرتب کوتاه می آین.یک بار، دو بار، آخر سر از کوره در می رید و تازه خودتان بر چسب عصبی بودن یا مریض بودن می خورید.

دقت کنید و روی رفتار خودتان بازنگری کنید که امروز و پس از قرار ملاقات آیا من تحت تاثیر رفتاری، یا ظاهر شخص قرار گرفتم و از موضع خودم کوتاه آمدم؟

البته گاهی کوتاه آمدن از موضع به خصوص در بحثها یا برای توجه به علایق طرف مقابل بد نیست و گاها ضروری است اما جایی که منجر به این می شود که مکررا  خواسته ای را مطرح نکنید یا احساس کنید طرف مقابل مرتب سعی می کند خواسته های خود را به کرسی بنشاند و شما را در موضع کوتاه آمدن قرار دهد، اینجا جایی است که باید توقف کرد و تغییراتی را در رفتار ایجاد کرد.

- در گفتگوی خوب، جایی برای تهدید وجود ندارد. یا این کار رو کن یا آن به چشم نمی خورد، در گفتگوی خوب و سالم ، مدرک علیه کسی رو نمی شود. در یک ارتباط خوب، مشکلات خانواده ی طرف مقابل رابطه را به رخ نمی کشیم. بلکه تصمیم می گیریم در رابطه بمانیم یا نه.

- کسی که اصرار دارد صحبت های خودشو تموم کنه و هیجان زیاد، سرعت بالای کلامی یا روانی کلام خوبی داره، بدون تپق حرف می زنه و در حین صحبت از شما سریع تر راه میره و نمی ذاره وسط صحبت وارد شوید، و حتی در پایان صحبت بیان می کنه آخیش... حالا تو بگو...باید با این اشخاص با احتیاط وارد رابطه شد و با احتیاط ادامه داد.

- تلاش برای وادار کردن به قبول نتیجه رابطه را بحرانی می کند. دیر یا زود طرف مقابل متوجه انگیزه های پنهانی می شود.


پذیرش کلینیک:02177249607

صدای مشاور:9099071164

نشانی ما: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از تقاطع آیت و میدان صدم

 ساختمان پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

به خاطر زندگی


میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


وقتی می بینید که...

- نسبت به کوچکترین محرکی واکنش نشان می دهید؛

-احساس می کنید دوست دارید همه چیز تمام شود حتی زندگی؛

- با کوچکترین انتقادی پرخاشگری می کنید؛

- گریه امانتان را بریده، یا برعکس گریه نمی کنید ولی بغض دارید؛

- حس می کنید دارید از درون منفجر می شوید؛

- به خودتان می بود و بچه و همسری در کار نبود، تا الان رفته بودید، هر جا... جایی که خودتان باشید و هیچ کس نباشد. حس گم و گور کردن!

- اخیرا به شدت پرخوری کردید آزمایش ها از کبد چرب و علایم دیابت خبر می دهد و از نوشابه و فست فود اصلا نمی گذرید، کار هر شبتان هست، سیگار هم به فراوانی! بطری مشروب از شما جدا نمی شود.

با این اوضاع به خاطر همان فرزند و همسر که یقینا جانتان به آنها بسته است

به خاطر... زندگی! که در شرایط آرامش دلتان برای آن می تپد در  اولین فرصت به متخصص(روان پزشک و روانشناس) برای کاهش  علایم فوق مراجعه کنید فقط چند روز برای کاهش این همه افسردگی و استرس وقت بگذارید.


پذیرش کلینیک: 02177249607

صدای مشاور:9092301285