کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

برو خونه بابات...


نوشته: میرموسوی(مشاور وموسس کلینیک)


برو خونه بابات...


در همان منزل پدری بزرگ شدم. نیامدم برای شنیدن این جمله که" برو خونه بابات" مگر قرار بود این را بشنوم؟ اصلا چه کاری شد آمدم خانه تو.


آمده ام تا اگر حرف هم را نفهمیدیم، یاد داشته باشیم گفتگو کنیم. تو تحمل داشته باشی و مشکلات من را درک کنی، اگر من حرف تو را نمی فهمم مشاوری را انتخاب کنی برای نظر دادن. اگر او را قبول نداری پس وای به حال بی منطقی تو و حال من که پشتوانه ام مرد نیست.


آمده ام تا اگر حرف هم را نفهمیدیم تو صبر کنی و از اندیشه ات استفاده کنی. زن وابسته به بردباری توست. زن تشنه ی راه حل تو و رمزگشایی تو است؛ قدرت تو را در یک مذاکره خوب و قوی می بیند. نیامده ام تا ناسزا بشنوم. چون فکر می کنم این سقف حرمت دارد چون تو را مقتدر و خویشتن دار می بینم اگر تصویر تو در ذهنم بشکند معلوم نیست چه بر سر زندگی مان بیاید.

حالا بگو چند مرده حلاجی؟....مرد!


پذیرش کلینیک:02177249607

صدای مشاور: 9092301285

https://telegram.me/farjamclinic

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد