کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

در دوره آشنایی به چه نکاتی توجه کنیم(1)؟


نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)



جاذبه های فوری .....جاذبه های تدریجی


وقتی در کلینیک ارتباط هایی را که در سن کم به ازدواج منجر می شود  بررسی می کنیم متوجه می شویم سهم جاذبه های فوری در دوره آشنایی بسیار قابل توجه است ارتباط هایی که با اولین نگاه شروع شده وادامه پیدا می کند، وابستگی ایجاد می شود، خانواده ها کار را تمام می کنند و حالا مشکلات تازه شروع می شود...

 درسته که این ایام، شیرین است اما یادتان نرود که باید حداقل دو برابر زمانی که به شوخی کردن و رابطه جنسی می گذرانید به گفتگو و شناخت نسبت به یکدیگر صرف کنید.


جدی نگرفتن رابطه، نداشتن تجربه، سن کم و جاذبه فوری، دردسر ساز است و مشکل فوق را ایجاد می کند.


یکی از مهم ترین اشتباهاتی که به هنگام انتخاب همسر مرتکب می شویم قضاوت عجولانه و تحت تاثیر قرار گرفتن در نگاه اول است.

جاذبه نباید تنها بر اساس قیافه و ظاهر نامزدتان/ همسرتان باشد، بلکه باید برخاسته از احساس شما، هنگامی که با او هستید ، باشد به همین دلیل جاذبه ای که تدریجی باشد عملا اصیل تر و واقعی تر است چرا که برخاسته از کلیت شخص است و نه تنها تیپ جسمانی او یا خوش هیکل بودن، خوش استیل بودن، تحریک آمیز بودن.


از طرفی مخالف این نیستم که شریک شما از نظر جنسی تحریک آمیز نباشد. بیوشیمی جنسی باید میان شما و نامزدتان حتما به شکلی وجود داشته باشد تا رابطه شما از یک دوستی ساده متفاوت باشد این ویژگی باعث می شود ارتباط شما از نظر جسمانی و عاطفی پیوند قوی تری بخورد. در کنار جاذبه تدریجی، داشتن یا نداشتن تفاهم را محک  بزنید، تفاهم در زمینه سلیقه، خلق و خو؛ توانایی درک و فهم همدیگر


بیشترین تفاهم، جاذبه احساسی و فکری بیشتری ایجاد می کند.


تلفن پذیرش کلینیک:02177249607


مشاوره تلفنی تهران و شهرستان:9099071164


مشاوره تلفنی تهران:9092301285


(تماس همه روزه و ایام تعطیل فقط از تلفن های ثابت بدون پیش شماره)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد