کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

حرف دل زیاد بود ولی کو گوش شنوا



نوشته: امین میرموسوی


حرف دل زیاد بُــــــــود ولی کــــــو گــــــوش شنوا

 

دهه بیست و یا  سی ممکن است هیجان انگیزترین دوران زندگی باشه، کافی است فقط چند ماه از آن را تجربه کرده باشید می دانید چه می گویم؛ تجربه بودن با کسی که دوستم دارد، درکم می کند، هر کار مهمی را برای دیدن من نیمه کاره رها می کرد، رد پایش در همه کافه های شهر هست، کسی که قد و بالایش را دوست داشتم، عطرش را دوست داشتم، صدایش آرام بخش بود، همراه هم خندیدیم و وقتی بغض داشتم دلم قرص بود که اون هست، چه سلفی هایی که یادگاری نگرفتیم، چه مسیرهایی که پیاده نرفتیم، اصلا احساس خستگی نمی کردم احساس و انرژی عجیبی بود.

این صحبت ها و دردل ها از آن خانم هایی است که حالا تجربه متفاوتی را پشت سر می گذراند حالا با تصور اینکه شخص مورد علاقه با همان ظرفیت قبلی در دسترس می باشد به رابطه ادامه دادند و اکنون زیر یک سقف زندگی می کنند ولی از آن هم انرژی و توجه خبری نیست.چرا؟

- یکی از علت ها، واکنش طبیعی تلاش یک مرد برای جذب جنس مخالف است که احتمالا پس از به دست آوردن تغییر کرده و فروکش می کند. در ضمن آقایان کمتر استعداد نگه داری رابطه را دارند. پاسخ: اگر مرد استعداد نگه داری نداشته باشد هیچ تلاشی هم برای آموزش نکند ، امیدی به خیر در این رابطه نخواهد بود.

- تفاوت های طبیعی بین دو جنس مساله مهم دیگری است که باعث می شود خانم ها احساس کنند از سوی مردان درک نمی شوند. در این جا هم زن و هم مرد نیاز به آموزش دارند.

- یکی از همین تفاوت ها نیاز به شنیده شدن در یک زن است که گاها از میزان توجه و حوصله آقایان خارج است. همین باعث می شود که خانم ها شاکی باشند و مرتب این جمله را بگویند که شوهرم وقتی به خونه می رسد یا حوصله ندارد یا خسته است یا با موبایل بازی می کند، به هر حال برای شنیدن هیچ وقت آماده نیست و بدتر از همه اینکه تازه نزدیک به نیمه شب به سراغ من می آید!!

همین ها باعث می شود به این نتیجه برسیم که حرف دل زیاد بــُــود ولی گوش شنوا مشاور است نه شوهر!!! و در خواست ما این است که لطفا "زناشویی" را بیاموزید و اجرا کنید.

در این مسیر همراه شما هستیم.



مشاوره تلفنی تهران: 9092301285

مشاوره تلفنی کشوری( تهران و شهرستان): 9099071164

(تماس از تلفن های ثابت بدون پیش شماره)

تلفن پذیرش: 02177249607

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد