کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

کلینیک مشاوره شرق تهران02177249607

وبلاگی با هدف اطلاع رسانی درباره راهنمایی و مشاوره تلفنی، دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تحت مدیریت امین میرموسوی( روانشناس مناطق عملیاتی جنوب کشور - شرکت نفت)

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی


 

اگر اضطراب شدیدی دارید که ماه ها یا سالهاست با آن دست به گریبانید و اگر با علائمی مثل افکار منفی، افکار نگران کننده، بیقراری، کاهش دقت و تمرکز، ناتمام رها کردن کارها، برهم خوردن نظم خواب، یا پرخوری و کم اشتهایی  و علایم جسمانی مثل تپش قلب، تنش عضلانی مواجه هستید ،


خوب است بدانید همچنان همراه شماییم و شما را تنها نخواهیم گذاشت و جای این


 "همسفر بد" را ما به خوبی پر می کنیم.


از طریق تلفن...


یا مراجعه حضوری....



*******************




در این کلینیک از ما به عنوان درمانگرتان چه انتظاری می توانید داشته باشید؟


امین میرموسوی

(مشاور و روانشناس)


در این کلینک سعی کرده ایم بهترین شرایط درمان و پیگیری پس از درمان را برای شما فراهم کنیم. دوره درمان بستگی به مشکلات اضطرابی شما دارد . با این حال بین 6 تا 12 جلسه طول می کشد. که در حالت عادی هفته ای یک بار جلسات برگزار می شود و به تدریج فواصل جلسات به دو هفته و ماهی یک بار می رسد.

درمان شما سه مرحله دارد:

ارزیابی: در روش شناخت درمانی که ما در این کلینیک ارائه می دهیم سوالات زیادی در مورد تاریخچه اضطراب شما، علایم آن، تجربیات روزمره شما در مورد اضطراب و نحوه مقابله شما با اضطراب می پرسیم. حتی ممکن است پرسشنامه ای هم تکمیل کنید. هدف از ارزیابی در این جلسه تدوین برنامه درمانی موثر برای شماست.

درمان: در این بخش، بخش اصلی شناخت درمانی محسوب می شود که بر شناخت و اصلاح افکار مشکل سازی متمرکز است که سبب اضطراب شما می شود. در ادامه برنامه های عملی تدوین می شود که نحوه مقابله شما با دوره های اضطرابی را تغییر می دهد.

خاتمه: جلسات نهایی با فواصل بیشتر برگزار می شود و معطوف بر مهارت های ضروری برای مقابله با عود گهگاهی اضطراب هستند. این مرحله را "پیشگیری از عود" می نامیم و هدف این است که شما توانایی مقابله با تجربیات آنی اضطراب را بدون کمک به درمانگر پیدا کنید.


پس از یک ماه از گذشت دوره درمانی علاوه بر ارتباط تلفنی حضوری شما ، ما نیز از کلینیک با شما تماس


 خواهیم داشت تا وضعیت بهبودی شما را ارزیابی کنیم.


تلفن های تماس با کلینیک:

02177205873

02177204357

تماس از ساعت 4 الی 8 شب

صدای مشاور:

9092301285 تماس با خط مشاوره تلفنی همه روزه و ایام تعطیل

 

 

مشاوره تلفنی اضطراب


باز هم دلشوره دارم.......



نوشته: امین میرموسوی



نگرانی دائمی ناتوان کننده است. وقتی نگرانی جدی می شود به طوری که:

-موضوعی ذهن ما را مکرر مشغول نگه می دارد؛

-به دفعات اتفاق می افتد؛

-باعث کاهش دقت و تمرکز ما در امورات روزمره می شود؛

-و در مواردی هم روی خواب و غذا خوردن ما اثر می گذارد و به شکل پرخوری یا کم خوری و مشکلات خواب مثل به خواب نرفتن و از خواب پریدن و کیفیت خواب پایین خود را نشان می دهد.

باید راه چاره ی جدی اندیشید در صورت امکان به متخصص مراجعه کرد. نگرانی مفرط خصوصیت های  قابل توجهی دارد در مواردی، افراد نگران به طور مفرط به پیش بینی پیامدهای منفی حوادث می پردازند یا اینکه تحمل ابهام را ندارند، سعی می کنند همه چی پیش بینی پذیر باشد.

تلاش در جهت پیش بینی کردن باعث می شود تا حدی بر روی نگرانی کنترل داشته باشیم اما در دراز مدت ما را تبدیل به فردی اضطرابی می کند و هیجان های منفی مثل اضطراب شدید که مدتی به خاطر پیش بینی کردن مکرر، سرکوب شده روزی فوران خواهد کرد.!

هدف از شناخت درمانی تغییر شیوه پاسخ دهی به موقعیت هاست. توصیه می کنیم افرادی که این متن را می خوانند و خود از اضطراب رنج می برند درصدد باشند تا تکنیک های غلبه بر اضطراب را بیاموزند .


مشاوره تلفنی تهران:


9092301285


مشاوره تلفنی کشوری:


9099071164


تماس همه روزه و ایام تعطیل از تلفن های ثابت بدون پیش شماره